колегам



Правда вже цікавіше? Принаймні точно зрозуміліше більшості школярів! А можна піти далі: запропонуйте учням на основі отриманих знань вигадати разом ідею проекту, який зможе зацікавити інших людей і принести їм користь! Значно цікавіше, правда? Адже більшість школярів мріє стати винахідниками, бізнесменами, науковцями тощо. Залишається спрямувати їхні ідеї та енергію у відповідне русло та мотивувати. А найкращою мотивацією може стати реальний шанс отримати гроші на втілення власної ідеї за допомогою краудфандингу!

Що таке краудфандинг та як це працює

Краудфандинг (з англ. Crowdfunding, crowd – «громада», funding – «фінансування»), або «фінансування громадою», – це спосіб залучення коштів від багатьох фізичних осіб через мережу інтернет на реалізацію власного суспільно корисного проекту.
Проекти можуть бути будь-якого спрямування – культурні, соціальні, політичні, IT тощо. Головна вимога – цікава оригінальна ідея, яка має бути представлена та оформлена на спеціальній онлайн-платформі так, щоб її цінність була зрозуміла кожному потенційному спонсору чи меценату.
Скрайбінг  про те, що таке краудфандинг та які ключові етапи втілення проекту (перегляд доступний із субтитрами будь-якою мовою)
За прогнозами Всесвітнього Банку, до 2025 року щорічні вкладення в краудфандинг збільшаться до $93 млрд, хоча ще 10 років тому його ще не існувало в жодній країні.
Перший музичний краудфандинговий сайт було створено у США в 2001 році, а у 2006-2012 роках почали активно з'являтися масштабні краудфандингові платформи. Наразі такі платформи є практично у кожній країні.

Який бюджет найуспішніших краудфандингових кампаній

Якщо звернутися до пошукової системи Google, можна без зусиль за кілька хвилин знайти декілька десятків різноманітних краудфандингових сайтів, серед яких найбільш потужними є міжнародні платформи Kickstarter та Indiegogo. Однак, чи дійсно вони дозволяють зібрати кошти на повноцінне  втілення проектів? Які проекти були найбільш успішними? Чи можна зібрати за допомогою краудфантингу велику суму грошей?
Проекти з найбільшим бюджетом в історії краудфандингу
Найбільш гучні проекти запускалися на платформах Kickstarter та Indiegogo. Найуспішнішими з них є такі:
  • розумний водонепроникний годинник Pebble Time – зібрано понад $ 20,3 млн (2015 рік);
  • сумка-холодильник Coolest Cooler – $ 13,3 млн (2014 рік);
  • настільна гра Kingdom Death: Monster 1.5 – $12,3 млн (2016 рік);
  • сучасний вулик Flow Hive – $12,2 млн (2015 рік);
  • ігрова консоль Ouya – $8,6 млн (2012 рік);
  • сумка-наплічник для фотографів The Everyday – $6,6 млн (2016 рік).
Найбільші українські проекти, які було профінансовано за допомогою краудфандингових платформ
Українські проекти також неодноразово фінансувалися та популяризувалися за допомогою краудфандингу як на національних, так і на міжнародних платформах. Чи можна розмістити свій проект на міжнародній платформі та зібрати потрібну суму на втілення власної ідеї? Так! Ось приклади досить успішних кампаній:
  • кулон Senstone, що перетворює усне мовлення на друкований текст з точністю до 97% та розпізнає 12 мов (зібрано понад $400 тыс, 2017 рік);
  • розумний настільний годинник LaMetric (зібрано $ 369 тис, 2014 рік);
  • фотокамера з переробленого картону Jollylook, що об'єднує розкладний форм-фактор, дизайн у стилі ретро іпринцип миттєвого друку, при цьому не маючи жодної електронної деталі  (було зібрано $375 тис, що в 10 разів перевищило необхідний мінімум);
  • дерев'яний 3D-конструктор Ugears, було зібрано понад $300 тис, 2017 рік.);
  • смарт-пристрій Petcube, за допомогою якого господарі можуть бачити своїх домашніх улюбленців та спілкуватися з ними, перебуваючи на відстані, цей проект було визнано найперспективнішим українським стартапом у 2013 році (було зібрано $251 тис, 2014 рік).
Отже, проекти, які можуть викликати суспільний інтерес досить різноманітні. А чи є можливості популяризувати проект у межах України? Так! Чи є можливість реалізувати у такий спосіб шкільні проекти? І знову ж, так!

Які краудфандингові платформи є в Україні

Якщо у світі краудфандингові кампанії є добре відомим явищем, то в Україні вони лише починають набувати популярності. Наразі спеціальні платформи використовують у різних сферах суспільного життя: від суто комерційних структур до культурних, творчих, соціальних та інноваційних.
На сьогодні в Україні існують такі краудфандингові платформи:
  • Na-starte – це найбільша українська краудфандингова платформа для фінансування інноваційних та творчих проектів. Вона була створена у 2013 році. На цій платформі було запущено багато різнопланових проектів, 15 % з яких знайшли потрібні кошти, збираючи до 100 тисяч гривень. Лідером став проект фільму Георгія Делієва «Одесский подкидыш» – на його реалізацію було зібрано 3,7 млн грн або 124%. Наразі це рекорд для України.
Краудфандингова платформа Na-starte
  • Спільнокошт – найперша в Україні краудфандингова платформа, її було створено у 2012 році на базі платформи соціальних інновацій «Велика Ідея». Тривалий час платформа спеціалізувалася на підтримці некомерційних соціальних проектів, наразі тут популяризуються стартапи різного спрямування. Лідером за збором коштів є проект скаутського руху «Пластуни», на який було зібрано 1,3 млн грн. Також за допомогою коштів, зібраних на цій платформі, були реалізовані такі відомі освітні проекти як Ed-Era, «Мова – ДНК нації», «Є-мова» та багато інших.
  • GoF – освітня краудфандингова платформа, де кожен охочий може запустити кампанію і залучити кошти на реалізацію власної освітньої ініціативи, а також підтримати будь-який проект фінансово.
Програма «Сходини» GoF для шкільних команд
Мета цієї платформи – сприяння позитивним змінам в Україні через втілення у життя цікавих освітніх проектів. GoF було створено у 2016 році. За 2 роки існування за допомогою GoF було профінансовано 41 з 59 поданих ідей, найвідоміша з яких «Компола» – проект компостування відходів у шкільних їдальнях, який було запропоновано двома учнями 6 класу. Цей проект було не тільки профінансовано, його втілення було перетворено на всеукраїнську акцію за підтримки Міністерства екології та охорони навколишнього середовища, а також Міністерства освіти і науки України.
  • Українська Біржа Благодійності – всеукраїнська соціальна інфраструктура онлайн-благодійності. На цій платформі представлені соціальні та благодійні проекти. Мета платформи – об'єднати тих, хто хоче допомогти, з тими, кому потрібна така допомога.
Українська Біржа Благодійності - робимо добро разом!




 анкета для педагогов про инклюзивное образование


урок-тренінг "Убезпеч своє життя"

Рекомендации учителям по адаптации пятиклассников


Возрастные особенности младшего подростка:
  • потребность в достойном положении в коллективе сверстников, в семье;
  • повышенная утомляемость;
  • стремление обзавестись верным другом;
  • стремление избежать изоляции, как в классе, так и в малом коллективе;
  • повышенный интерес к вопросу о “соотношении сил” в классе;
  • стремление отмежеваться от всего подчеркнуто детского;
  • отсутствие авторитета возраста;
  • отвращение к необоснованным запретам;
  • восприимчивость к промахам учителей;
  • переоценка своих возможностей, реализация которых предполагается в отдаленном будущем;
  • отсутствие адаптации к неудачам;
  • отсутствие адаптации к положению “худшего”;
  • ярко выраженная эмоциональность;
  • требовательность к соответствию слова делу;
  • повышенный интерес к спорту.
Признаки успешной адаптации:
  • удовлетворенность ребенка процессом обучения;
  • ребенок легко справляется с программой;
  • степень самостоятельности ребенка при выполнении им учебных заданий, готовность прибегнуть к помощи взрослого лишь ПОСЛЕ попыток выполнить задание самому;
  • удовлетворенность межличностными отношениями – с одноклассниками и учителем.
Признаки дезадаптации:
  • усталый, утомлённый внешний вид ребёнка.
  • нежелание ребёнка делиться своими впечатлениями о проведённом дне.
  • стремление отвлечь взрослого от школьных событий, переключить внимание на другие темы.
  • нежелания выполнять домашние задания.
  • негативные характеристики в адрес школы, учителей, одноклассников.
  • жалобы на те или иные события, связанные со школой.
  • беспокойный сон.
  • трудности утреннего пробуждения, вялость.
  • постоянные жалобы на плохое самочувствие.
Чем можно помочь?
Первое условие школьного успеха пятиклассника — безусловное принятие ребенка, несмотря на те неудачи, с которыми он уже столкнулся или может столкнуться.
Создавайте условия для развития самостоятельности в поведении ребенка. У пятиклассника непременно должны быть домашние обязанности, за выполнение которых он несет ответственность.
Несмотря на кажущуюся взрослость, пятиклассник нуждается в ненавязчивом контроле со стороны родителей, поскольку не всегда может сам сориентироваться в новых требованиях школьной жизни.
Для пятиклассника учитель – уже не такой непререкаемый авторитет, как раньше, в адрес учителей могут звучать критические замечания. Важно обсудить с ребенком причины его недовольства, поддерживая при этом авторитет учителя. Пятикласснику уже не так интересна учеба сама по себе, многим в школе интересно бывать потому, что там много друзей. Важно, чтобы у ребенка была возможность обсудить свои школьные дела, учебу и отношения с друзьями в семье, с родителями.
Помогите ребенку выучить имена новых учителей.
Если вас, что-то беспокоит в поведении ребенка, постарайтесь, как можно скорее встретиться и обсудить это с классным руководителем или психологом.
Основными помощниками родителей в сложных ситуациях являются терпение, внимание и понимание. Постарайтесь создать благоприятный климат в семье для ребенка.


СЛОВА, КОТОРЫЕ ПОДДЕРЖИВАЮТ И КОТОРЫЕ РАЗРУШАЮТ ЕГО ВЕРУ В СЕБЯ
       Слова поддержки
       Зная тебя, я уверен, что вы все сделали, хорошо.
       Ты делаешь это очень хорошо.
       У тебя есть некоторые соображения по этому поводу? Готов ли ты начать?
       Это серьезный вызов. Но я уверен. Что ты готов к нему.

       Слова разочарования:
       Зная тебя и твои способности. Я думаю. Ты смог бы сделать это гораздо лучше.
       Эта идея никогда не сможет быть реализована.
       Это для тебя слишком трудно, поэтому я сам это сделаю.

       Поддерживать можно посредством:
       отдельных слов (красиво, прекрасно, здорово).
       высказываний («Я горжусь тобой», «Спасибо», «Все идет хорошо» и т.д.).
       прикосновений (дотронуться до руки, обнять его и т.д.).
       совместных действий (сидеть, стоять рядом и т.д.).
       выражение лица (улыбка, кивок, смех).

1 коментар: